Amazon kerstreclame 2022 van regiseur Taika Waititi

Alle vragen en antwoordenAmazon kerstreclame 2022 van regiseur Taika Waititi
Rudy gevraagd 3 maanden geleden

Wie is de uitvoerende artiest van deze reclame?

9 + twintig =

8 antwoorden
Beste antwoord
Michael beantwoord 3 maanden geleden

the bones of jr jones you hold me up

11 − 3 =

Eric beantwoord 3 maanden geleden

Goodboys , bongo  cha cha cha

9 + 17 =

Rudy beantwoord 3 maanden geleden

Helaas deze is het niet, maar bedankt voor het meedenken!

13 + acht =

M.Vos beantwoord 3 maanden geleden

Anthony and the Johnsons

tien + 16 =

Rudy beantwoord 2 maanden geleden

Michael die bedoel ik, super!! Bedankt 

negentien + 11 =

Rudy beantwoord 2 maanden geleden

M.Vos, ik dacht ook meteen aan Anthony and the Johnsons toen ik die stem hoorde.

17 − twee =

Inge beantwoord 2 maanden geleden

The bones of J.R. Jones – You hold me 

vijf × twee =

Angelique beantwoord 2 maanden geleden

Antony and the johnsons

een × 4 =

Je antwoord

1 + 5 =