Appelsientje – meisje verkent bos

Alle vragen en antwoordenAppelsientje – meisje verkent bos
S gevraagd 3 jaar geleden

Er is nu een nieuwe Appelsientje reclame waar een meisje tikkertje/verstoppertje speelt, en dan weg rent + zonnig bos verkent. Erg vrolijke reclame. Vraag me af wie het liedje zingt/waar ik het kan vinden. Heb al gevonden dat het origineel Wonderful Life is (geschreven door Black) maar in deze reclame is het gecovered door een vrouw. Ze zingt het zo mooi. Wie kan mij helpen? 

20 + 1 =

20 antwoorden
Beste antwoord
Matilda beantwoord 2 jaar geleden

Dit is hem: Wonderful Life – Echo Roor

dertien + twintig =

Janine beantwoord 3 jaar geleden

Ik was ook opzoek naar dit nummer en door jouw tip van Black heb ik hem denk ik gevonden. Volgens mij is het de cover van Katie Melua- wonderful life 

drie × twee =

H beantwoord 3 jaar geleden

Nee, dit is niet Katie Melua. Wie het wel zingt, weet ik niet. De muziek in de reclame is geproduceerd door Massive Music. Mogelijk is deze cover dus speciaal voor de commercial opgenomen, zoals zo vaak het geval is bij reclame. Anders even navragen bij Appelsientje, DDB Unlimited en/of Massive Music?

4 + zeven =

L. P beantwoord 3 jaar geleden

Ik ben er ook naar op zoek, wie het zingt 

14 − 11 =

Dennis beantwoord 2 jaar geleden

Ik denk niet dat t Katie Melua is, Ik denk dat Mathilde Santing is maar ik weet t niet helemaal zeker.

twee + 2 =

Edward beantwoord 2 jaar geleden

Ik ben ook op zoek naar de zangeres… helaas nog niks gevonden… ik vind deze versie ook echt zo mooi!

12 − twee =

Helma beantwoord 2 jaar geleden

Het is Mathilde Santing

17 + 5 =

Leo beantwoord 2 jaar geleden

Heb ze beiden naast elkaar gelegd maar is overduidelijk de versie van Katie Melua.

12 + veertien =

Peat beantwoord 2 jaar geleden

Hundreds ? Zeker geen katie melua, mathilde is al beter, maar ik denk hundreds

twintig − een =

Frederiek beantwoord 2 jaar geleden

Het is een volgens mij een onbekende jonge  zangeres, die stem is zo apart

20 − elf =

Anne w beantwoord 2 jaar geleden

Dit nummer moet echt in zijn volledigheid uitgebracht worden, geweldige cover. Ik hoop dat de maker snel naar buitenkomt! 

16 + vier =

Mathieu Bellens beantwoord 2 jaar geleden

Ik kan dat numero in totaal niet vinden, zou het graag geheel beluisteren

twintig − 18 =

Kim beantwoord 2 jaar geleden

Volgens mij is het Camishe. Luister maar eens naar een aantal van haar nummers. Ze heeft Wonderful life uitgebracht als dancenummer met Max Oazo. Nu hopen dat ze de rustige versie ook uitbrengt!

vijf × 5 =

michiel beantwoord 2 jaar geleden

Wie is het nu? Wel verwarrend wie het nu zingt.

twaalf − 9 =

Michiel beantwoord 2 jaar geleden

Shazam herkent het niet… dat is ook zoiets raars… die zou de cover toch moeten herkennen?

vijf × vier =

Linda beantwoord 2 jaar geleden

Is het niet Monique? https://youtu.be/TXrTYPzGC8w
 

1 × 1 =

Andre beantwoord 2 jaar geleden

Het is volgens mij Mathilde Santing staat op het album      To others tot one. Uitgebracht in 1999. En in 2010 ook al gebruikt in de Interpolis reclame.

15 − 2 =

Henneke beantwoord 2 jaar geleden

Dit is absoluut niet Mathilde Santing

twintig − zes =

Yokoshima Oh beantwoord 2 jaar geleden

Ik denk dat het Gabbi Lieve is

17 + 9 =

Adri beantwoord 2 jaar geleden

Bedankt!!!! 🤩

negen + 6 =

Je antwoord

8 + 12 =