Interpolis

Leander gevraagd 2 jaren geleden

Weten jullie welk nummer deze reclame heeft? 

14 + negen =

7 antwoorden
Beste antwoord
Sofia Dragt beantwoord 2 jaren geleden

Wat leuk dat je benieuwd bent wat het liedje bij deze commercial is. Ik kan alvast verklappen dat ik dit liedje heb geschreven speciaal voor deze nieuwe commercial van Interpolis. Helaas is het liedje nog niet beschikbaar op bijvoorbeeld Spotify maar ik beloof je dat hier snel verandering in komt en ik het hier laat weten! Liefs, Sofia

1 + 11 =

Dionne beantwoord 2 jaren geleden

Wat leuk zeg! Ik dacht het aan je stem te horen dus dacht ga googlen. Je hebt een huiskamer concert gegeven op de Zaanse schans waar ik met vriendinnen bij was! Goed bezig! Heb under the Stones en lighter nog in playlist staan! 

1 × vier =

Leander beantwoord 2 jaren geleden

Hi Sofia! 

vind het een erg fijn klinken, dus ben benieuwd naar het hele nummer. Zal je volgen 🙂

13 − vijf =

Paul beantwoord 2 jaren geleden

Sofia, Dit nummer klinkt echt goed. Ik wordt er helemaal gelukkig van. Ik ga je volgen! 

veertien + 15 =

Sofia Dragt beantwoord 2 jaren geleden

Dankjewel voor jullie lieve reacties!! Come Home is nu officieel uit! Luister ‘m hier: https://outnow.io/t/comehome

2 × drie =

Jennie Braakman beantwoord 2 jaren geleden

Mooi lied zeg top

4 + tien =

Henny beantwoord 2 jaren geleden

Ik vind ‘m prachtig. Ben blij dat het ook op YouTube staat

negentien − acht =

Je antwoord

4 + 12 =