Kia innovation

Alle vragen en antwoordenKia innovation
Dick van Drie gevraagd 2 jaren geleden

Ik zoek de naam van de muziek of artiest die gedraaid wordt tijdens reclame van Kia a spark of innovation. De reclame is denk ik vrij nieuw, sept 2020.

13 + 14 =

23 antwoorden
Beste antwoord
Peter beantwoord 2 jaren geleden

Idd tangerine dream heeft het erg veel van weg  

13 + 19 =

Dick van Drie beantwoord 2 jaren geleden

Antwoord gekregen van Kia Nederland:
“De muziek onder de commercial is een speciaal voor Kia geproduceerde track geënt op jaren ‘80 science fiction filmmuziek in een 2020 jasje.”
Dus ben ik bang dat je de muziek niet kunt downloaden of op een andere manier kunt verkrijgen.

een × drie =

yuki beantwoord 2 jaren geleden

jammer ik zocht hem ook al….beetje jean michel jarre achtig nummer ….

zestien − vier =

Monique Tukker beantwoord 2 jaren geleden

Ik dacht ook dat het Jean-Michel Jarre was. Jammer dat het niet verkrijgbaar is. Misschien dat het ooit op een cd met reclame muziek verschijnt? 

1 × 5 =

Rob Visser beantwoord 2 jaren geleden

Lekkere vintage tune inderdaad. Hier wat meer info:
https://www.adelphoimusic.com/work/innovation-in-electrification

2 + 8 =

Ron beantwoord 2 jaren geleden

Ik vind het vooral te vergelijken met Kitaro aan de ene kant en het heeft ook veel overeenkomsten met de Aero tijd van Jarre inderdaad. Heerlijke muziek! 

twaalf + negentien =

Rob Visser beantwoord 2 jaren geleden

Yep, of deze bijvoorbeeld: Michael Garrison – To the other side of the sky

vier × 4 =

Heleen beantwoord 2 jaren geleden

Via you tube wel te beluisteren!

vier × 2 =

Agnes beantwoord 2 jaren geleden

Lijkt ook op Charlie Mike Sierra – Lunar Orbital

een + 3 =

Yvonne beantwoord 2 jaren geleden

Wat een gave track.  
Jammer dat hij niet uitgebracht is!

twaalf − 4 =

Reinder beantwoord 2 jaren geleden

Lijkt veel op tangerine dream
 

11 + twee =

Jac beantwoord 2 jaren geleden

Het deed mij denken aan Kraftwerk

18 + 19 =

Eric beantwoord 2 jaren geleden

Ik dacht ook meteen aan tangerine dream.

negentien − twaalf =

Dennis beantwoord 2 jaren geleden

Zag net de reclame voor het eerst…dacht ook meteen aan tangerine dream of van één van de ex-leden, Christopher Franke of zo. Maar nee dus…

8 + 9 =

Twannie beantwoord 2 jaren geleden

Volgens mij kraftwerk 

14 − 2 =

Twannie beantwoord 2 jaren geleden

Volgens mij kraftwerk 

12 − 7 =

Fred beantwoord 2 jaren geleden

Het is TD met flikker-kortsluiting in de tweede synthesizer,..

een × 2 =

Noor beantwoord 2 jaren geleden

Live it van Nitro (via Shazam app)
 

twee × twee =

jeen beantwoord 2 jaren geleden

veertien − 7 =

Daniel Bronsvoort beantwoord 1 jaar geleden

Michael Garrison – To the other side of the sky Idd alleen dan korter in de reclame 😊 eindelijk gevonden. 

1 × vijf =

i.a.m. none beantwoord 1 jaar geleden

uhh allemaal fout  dus ook bij kia. als je de muziek in een browser kan afspelen kan je via een afgespeelde stream ook dumpen bijv met youtube downloader. opslaan als mp3 en klaar is kia..

15 + veertien =

Henk beantwoord 1 jaar geleden

Ik heb een gave remix van het nummer gemaakt 
Duur 8 minuten 

12 + dertien =

Rudi beantwoord 3 maanden geleden

Dat is vd film Tron, met de topmuziek v Wendy Carlos!!!

20 − 8 =

Je antwoord

4 + 20 =