NS international reclame

Alle vragen en antwoordenNS international reclame
Luna gevraagd 6 maanden geleden

Hoe heet het liedje van de nieuwe NS International reclame, met de tekst: ‘ik verlies mezelf in een wereld nog nooit gezien’

7 + elf =

13 antwoorden
Beste antwoord
Elaine Hakkaart beantwoord 5 maanden geleden

Hoi! 🙂
Wat leuk om te lezen! Dit heb ik geschreven, en het gehele liedje komt binnenkort uit!!!
Op mijn instagram (@elainehakkaart) en Facebook pagina (https://www.facebook.com/elaine.hakkaart) zal ik jullie hierover op de hoogte houden.
Groetjes,
Elaine 

18 − vier =

Roy beantwoord 6 maanden geleden

Dat wil ik ook graag weten. Wie helpt ons??

negentien − negen =

Sebastiaan beantwoord 6 maanden geleden

Vallen en Opstaan van Zoë Livay

9 + 9 =

Sebastiaan beantwoord 6 maanden geleden

Excuses, dit klopt niet

zeventien + twintig =

Daniëlle Alberts beantwoord 6 maanden geleden

Ik wil het ook graag weten!

elf − 10 =

P beantwoord 5 maanden geleden

Ik heb contaxt met de ns hierover, lol. Maar ze weten t zelf ook niet

drie × vijf =

Erica beantwoord 5 maanden geleden

Ik wil het ook heel graag weten en kan het ook nergens vinden helaas!

4 × twee =

Alex beantwoord 5 maanden geleden

Ben ook errrrg benieuwd! Heb er op gegoogled maar niets te vinden! 

tien − 2 =

Maartje beantwoord 5 maanden geleden

Elaine Hakkaart

vijftien + vijftien =

Roy beantwoord 5 maanden geleden

Hallo Maartje. Het betreft een tune en niet een bestaand liedje? Kun je anders aangeven uit welk liedje de tune afkomstig is?

18 + 17 =

Louresn beantwoord 5 maanden geleden

Het is idd Elaine Hakkaart, maar speciaal geschreven voor de reclame, bron: https://www.instagram.com/p/CeOa_u5osJh/

9 + 14 =

Aart beantwoord 2 maanden geleden

veertien + 10 =

Roy Koenders beantwoord 1 maand geleden

Super bedankt. Mooi liedje! 

13 − 12 =

Je antwoord

0 + 15 =