Sanidirect

Nova en Elske gevraagd 3 jaren geleden

Wat is de songtekst op het liedje van sanidirect?
badkamer, het toilet, regendouche, (………..) 
wat moet daar staan?

vijftien + negentien =

4 antwoorden
Beste antwoord
Byoux beantwoord 3 jaren geleden

Wandcloset! 

19 − 17 =

Lisa beantwoord 3 jaren geleden

Ik heb hem zelf echt al zo vaak geluisterd maar ik weet het niet. Iets van ‘al opgezet’ of ‘100 procent’.

twee × 4 =

stijn beantwoord 3 jaren geleden

of een bidet het kan allemaal bij sanidirect

17 + vijf =

Rosa beantwoord 9 maanden geleden

‘Of wandcloset’ wordt er gezegd

11 + 15 =

Je antwoord

10 + 16 =