Weet iemand welke muziek is gebruikt voor de reclame voor Campina

Alle vragen en antwoordenWeet iemand welke muziek is gebruikt voor de reclame voor Campina
Amy gevraagd 9 jaren geleden

Weet iemand welke muziek is gebruikt voor de reclame voor Campina halfvolle melk op dit moment?

20 + 12 =

5 antwoorden
Beste antwoord
Helma beantwoord 2 jaren geleden

Ja, dat is gewoon een oud nr van Harry Chapin. Cats in the Craddle.

negentien − 15 =

J beantwoord 2 jaren geleden

Ugly KID joe  cats in the cradle

twee × vijf =

Syl beantwoord 2 jaren geleden

Idd cats in the cradle. Het gaat over een vader die het opgroeien van z’n zoon helemaal mist. En de jongen opkijkt naar zijn vader, die hij eigenlijk niet echtkecht  Maar hij wordt net als hij! 

16 − 13 =

Auke beantwoord 2 jaren geleden

En gebaseerd op de relatie die de ex man van Harry zijn vrouw had met zijn vader

twee × 1 =

Reinier beantwoord 1 week geleden

De reclamemuziek van Campina is inderdaad van Harry Chapin,  niet van Ygly Kid Joe

vier × drie =

Je antwoord

6 + 11 =