Nationale Nederlanden – Kom maar op met het leven

Verzekeringsmaatschappij Nationale Nederlanden komt met een nieuwe feelgood-reclame. Een meisje ontdekt haar eerste losse tand en gaat de uitdaging aan! Met de bekende deur-truc lukt het haar haar tand eruit te krijgen en natuurlijk is papa trots op de actie van zijn dochter. Het leuke is dat ze hebben gekozen voor een onbekend nummer, dat toch pakkend is. De muziek is van The Tams en het nummer heet Be Young Be Foolish Be Happy, wat in 1968 een marginaal hitje in de VS en VK was.

4 reacties:

  1. Goede keuze om deze track bij de connercial te selecteren. Vraag mij nog altijd af hoe en door wie deze beslissing wordt genomen.
    Lijflied van mijzelf.

  2. Dacht dat het een meisje was

  3. Kijk even op youtube bij de reacties op het filmpje en dan lees je de reactie van Nationale Nederlanden. Dat het een meisje is en Bobby heet.
    Jullie moeten eerst ff checken

    • Onze prioriteit ligt bij het bekendmaken van de muziek, niet het onderzoeken van genders 😉 De reactie van NN, waaruit ook blijkt dat het niet perse heel duidelijk is, was overigens ook pas nadat wij deze reclame in april geplaatst hadden. We hebben het nu aangepast in de tekst 🙂

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

zestien − twaalf =